Любляна Юсева
Старши експерт "Корпоративни клиенти"
Какво е да бъдеш наставник?
Да си наставник е преди всичко привилегия. Положителна оценка на професионалните ти умения. Вяра във възможностите ти да предаваш знанията и уменията, които притежаваш. Кредит на доверие, че ти си правилният човек, който би улеснил адаптацията на стажантите в работната среда на процеса и в компанията като цяло. Възможност да работиш с млади, креативни и мотивирани хора, които ежедневно ти дават да се докоснеш до една нова, различна гледна точка.
Какъв съвет ще дадете на своя стажант?
Тъй като при мен привилегията е двойна, защото имам двама стажанти, ще си позволя и съветите ми да са малко повече:
Използвайте всяка възможност, която имате да придобиете нови знания и умения. Извлечете максимална полза от всичко, което ще Ви предложи „Лятна Академия Овергаз 2016“.
Бъдете все така мотивирани, позитивни и любознателни, както до сега.
Старши експерт "Корпоративни клиенти"
Какво е да бъдеш наставник?
Да си наставник е преди всичко привилегия. Положителна оценка на професионалните ти умения. Вяра във възможностите ти да предаваш знанията и уменията, които притежаваш. Кредит на доверие, че ти си правилният човек, който би улеснил адаптацията на стажантите в работната среда на процеса и в компанията като цяло. Възможност да работиш с млади, креативни и мотивирани хора, които ежедневно ти дават да се докоснеш до една нова, различна гледна точка.
Какъв съвет ще дадете на своя стажант?
Тъй като при мен привилегията е двойна, защото имам двама стажанти, ще си позволя и съветите ми да са малко повече:
Използвайте всяка възможност, която имате да придобиете нови знания и умения. Извлечете максимална полза от всичко, което ще Ви предложи „Лятна Академия Овергаз 2016“.
Бъдете все така мотивирани, позитивни и любознателни, както до сега.