„Овергаз“ осигурява бърза и надеждна информация в своя Viber канал

Вече хиляди клиенти на „Овергаз Мрежи“ използват от своите телефони специализирания ни канал във Viber, който осигурява бърза, лесна и надеждна комуникация по всички въпроси, свързани с газификацията.

В популярното комуникационно приложение може да откриете информация в рубриките „Моята сметка“, „Промоции“, „Услуги“, „Грижа за клиента“, „Стани клиент“ и „Планирани ремонти и аварии“. От голяма полза за потребителите е възможността да проверят своята сметка.  Удобно, бързо и лесно – не се изисква регистрация с поща и парола, достатъчно е да въведете своя абонатен номер.

В нашето съвремие, когато все повече навлизат електронните плащания,Viber улеснява клиентите на „Овергаз“, като ги насочва към всички възможни методи на плащане: на каса, онлайн, по банков път, директен дебит, електронно банкиране или плащане на банкомат. В забързаното ежедневие каналът на „Овергаз“ във Viber ви позволява да проверите за секунди актуалното състояние на вашата сметка, докато чакате на опашка или пътувате в градския транспорт, а през електронните портали за плащане може да погасите и дължимата сума.

На този линк може да се включите в нашия Viber канал и вие! Това е един от четирите канала за дигитална комуникация с „Овергаз“, успоредно с портала „Моят Овергаз“, приложението за чат „Месинджър“ и електронния адрес [email protected].

Други новини