„Овергаз“ добави още една удобна и важна функция към електронния портал „Моят Овергаз“ – вече хиляди клиенти могат не само да се информират за своята месечна сметка, но и да я платят удобно и бързо онлайн.
Вече над 49 000 наши клиенти получават достъп до своите месечни фактури, като могат да проследяват плащанията хронологично назад, както и да активират с един „клик“ допълнителни функции. От този месец в горния десен ъгъл на екрана е добавен и бутон „Плати през EPay“.
МОЯТ ОВЕРГАЗ е този портал, който по всяко време дава отговор на два важни въпроса – колко природен газ потребявате и каква е месечната ви сметка. Порталът е с модерна визия и предлага на потребителите няколко важни функции. От платформата клиентите на „Овергаз“ получават информация за потреблението си, отчети, текущи и минали задължения. Съществува опцията за активиране на допълнителни услуги като „SMS известяване“ и „Самоотчет“.
Още през 2017 година към портала бяха добавени важни функции с цел да се осигури по-голямо удобство за клиентите:
• Показване на тарифи към договор;
• Показване на графика на потребление спрямо средните месечни температури;
• Информационна страница с начините на плащане;
• Добавен е филтър по имот – в случай че един клиент има нужда да провери детайлите за повече от едно жилище.
Ако искате и вие да ползвате удобствата, които предлага „Моят Овергаз“, може по всяко време да се регистрирате на този линк. Ако имате въпроси, винаги сме на разположение на нашия национален телефон 0700 11 110.